Spoednummer
U bent hier:
Bij calamiteiten en storingen staan wij paraat voor onze bestaande klanten

Ons spoednummer

Bij calamiteiten en storingen staan wij paraat voor onze bestaande klanten
Deze afspraken zijn vaak vastgelegd in een onderhoudsabonnement. Ons spoednummer is hetzelfde als het algemene nummer maar staat buiten kantoortijd doorgeschakeld naar het spoednummer.

LET OP! Voor spoedstoringen geldt een hoger tarief!

  • Ben je een bestaande klant bij ITN Groep?
    Als het draait om storingen bij bestaande klanten en relaties staan wij paraat en bij noodgevallen zelfs 24/7. Bij urgentie bel je het best gelijk ons storingsnummer. Is je storing minder urgent? Volg dan de digitale manier hieronder (formulier) om de storing te melden. 
  • Ben je klant bij een ander bedrijf?
    Dan helpen we je bij spoed enkel als onze planning dit toelaat en je bereid bent gelijk een serviceabonnement af te sluiten bij ITN Groep.
    We proberen niemand in de kou te laten staan, maar onze monteurs zijn vertrouwd met de elektrische installaties bij bestaande klanten. Deze laten namelijk structureel onderhoud uitvoeren a.d.h.v. een serviceabonnement. 
Service-en onderhoudsabonnementen Contact opnemen bij normale storingen
Vragen? We bellen je graag terug.
Bel mij terug
Naam
Naam
Ik ga akkoord en sta toe..
Bekijk ons privacybeleid
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram