Wat doe je bij een probleem met elektra of water?
Dan wil je natuurlijk zo snel mogelijk hulp, dat begrijpen wij als geen ander. In de meeste situaties kan je zelf storingen oplossen. Kijk dus altijd eerst de aard van de storing na, is die zelf te verhelpen of is er iemand in je omgeving die te hulp kan schieten. Lukken deze dingen allemaal niet? Dan kan je een storing melden bij ITN Groep. Wij geven jou enkele tips hoe dit te doen.
Storing zelf oplossen?
Wij staan 24/7 paraat voor onze klanten
Bij calamiteiten en storingen staan wij paraat voor onze bestaande klanten. Deze afspraken zijn vaak vastgelegd in een onderhoudsabonnement.
LET OP! Voor spoedstoringen geldt een hoger tarief!
- Ben je een bestaande klant bij ITN Groep?
Als het draait om storingen bij bestaande klanten en relaties staan wij paraat en bij noodgevallen zelfs 24/7. Bij urgentie bel je het best gelijk ons storingsnummer. Is je storing minder urgent? Volg dan de digitale manier om de storing te melden.
- Ben je klant bij een ander installatie bedrijf?
Dan helpen we je bij spoed enkel als onze planning dit toelaat én je bereidt bent gelijk een serviceabonnement af te sluiten bij ITN Groep.
We proberen niemand in de kou te laten staan, maar onze monteurs zijn vertrouwd met de elektrische installaties bij bestaande klanten. Ook kunnen zij beter op afstand inschatten hoe de storing op te lossen omdat ze actuele informatie zien. Onze klanten laten namelijk structureel onderhoud uitvoeren a.d.h.v. een serviceabonnement.