Storing melden

U wilt een storing melden! Dan zit u juist want u heeft last van deze storing. Voor spoedstoringen, zoals een stroomstoring, staan wij 24/7 voor u klaar. Heeft u geen warm water meer? Of zit u thuis in de kou? Dan kan er een storing in uw cv-ketel zijn. U kunt dit soort storingen vaak zelf oplossen. Lukt dit niet? Dan helpen wij u graag, meldt u dan eerst uw storing op de gepaste manier. 

Storing melden of zelf oplossen!

Veelvoorkomende problemen als een te lage waterdruk, een niet-werkende thermostaat en lucht in de leiding zijn storingen in uw cv-ketel die u vaak zelf kunt verhelpen. Gebruik hiervoor onze handige checklist. En wist u dat u deze veel voorkomende storingen kunt voorkomen door het afsluiten van een service en onderhoud abonnement? Is de storing op deze manier niet op te lossen? Neemt u dan contact met ons op en meldt uw storing.

CV ketel storing checklist

Minder dringende storingen melden

Voor minder dringende storingen vult u onderstaand formulier in. Wij komen dan zo snel mogelijk bij u langs om de storing te verhelpen. Formulierinzendingen pakken we alleen binnen kantoortijden op. Zit u zonder warm water of is er een andere spoedstoring? Bel dan naar ons telefoonnummer 0113 – 61 33 53. Wij zijn dag en nacht bereikbaar.
LET OP! Voor spoedstoringen geldt een hoger tarief!

Storingsmelding doorgeven

    Geef de keuze aan die best past bij je situatie.
  • Als klant vind je het debiteurennummer op de factuur van ITN Groep. Ben je nog geen klant, laat dan dit veld leeg.
  • B.V.: CV-ketel, warmtepomp, airco, ...
  • Bij een cv-ketelstoring: Welke cijfers en/of letters geeft je cv-ketel aan op het display?
  • Beschrijf het probleem en de storing zo nauwkeurig mogelijk