Service met een glimlach van een ITN medewerker

U heeft een elektra, water, gas en/of airco storing! Dan heeft u de service afdeling van ITN dringend nodig. 

Een elektra, water, gas en/of airco storing thuis of op het bedrijf, dan heeft u als klant snel hulp nodig. Dat is ons wel duidelijk. De storingsmail of het telefoongesprek wordt aangenomen door de receptie en gelijk doorgezet naar de service afdeling binnen de ITN Groep. Service coördinators Dominique en Elize gaan vervolgens voor u aan de slag om het elektra, water, gas en/of airco probleem te verhelpen! Er wordt, door een van hen, een servicemonteur geselecteerd die met gepaste spoed richting het storingsadres wordt gestuurd om de storing op te lossen.
Neem bij een elektra, water, gas en/of airco storing direct contact op met de ITN service afdeling .

Maar wist u dat u zelf ook water, riolering, gas, koeling, sanitair, ventilatie, verwarming en/of airco storingen kunt voorkomen? Dat kan makkelijk door van te voren een service bundel af te sluiten. Zo zorgen zij dat u automatisch een reminder krijgt en er tijdig en structureel onderhoud wordt uitgevoerd aan uw elektra, water, gas en/of airco installaties. U kunt denken aan onderhoud aan zonneboilers, cv-ketels, domotica, warmtepompen, airco’s , warmte terug win installaties en diverse andere water of elektra producten die wij voor u installeerden of die u ooit elders aanschafte.

Één aanspreekpunt tijdens het oplossen van al uw storingen

Elke klant wordt te woord gestaan door één en dezelfde persoon tijdens het oplossen van elektra, water, gas en/of airco storingen. Dat vinden wij belangrijk om u een goede service te verlenen. Zo hoeft u niet telkens opnieuw uit te leggen wat de aard van de storing is en kan de service coördinator de voortgang bijhouden. De service afdeling staat zowel particuliere als zakelijke klanten te woord, waaronder specifiek ook vele VVE’s en agrarische klanten. Bij deze laatste is meestal specifieke kennis vereist. We hebben binnen ITN groep namelijk ook een uitgebreide expertise op agrarisch gebied en weten vlot te schakelen om een agrarische storing te verhelpen. De afdeling ‘service’ van ITN is 24 uur per dag bereikbaar en dit 7 dagen per week. Maar zij doen meer dan storingen in goede banen leiden. De afdeling service is vanaf het begin dat u klant wilt worden betrokken. Ze verwerken namelijk diverse offerte aanvragen en zijn vanaf de ontwerpfase, tijdens de realisatiefase en na de oplevering van uw water, riolering, gas, koeling, sanitair, ventilatie, verwarming en/of airco installatie vaak ook uw contactpersoon om de ITN service in goede banen te leiden.

Bij omvangrijke installaties werken zij zelfs met geautomatiseerde systemen, die ze op afstand beheren. Op deze manier spoort de servicemonteur bij storingen het probleem gemakkelijk op en is de storing snel verholpen. Gemak dient tenslotte de klant!

Zelf uw service afspraak online inplannen 

Elize is binnen ITN Groep nauw betrokken geweest bij de implementatie van het online onderhouds reserveringssysteem. Mede omdat zij verantwoordelijk is voor de planning van de servicemonteurs. Daarnaast behandelt zij storingen en fungeert ze als secretariaat m.b.t. scope certificeringen. Zij volgt de Scope certificeringen 8 en 10 keuring aanvragen op.

Wat is een Scope 8 en 10 keuring?
  • Een Scope 8 inspectie is een gestandaardiseerde veiligheidsinspectie van uw vaste elektrische installatie. Deze inspectie is gebaseerd op de Nederlandse norm NEN 3140 “Bedrijfsvoering van elektrische installaties – Laagspanning”.
  • Een Scope 10 inspectie heeft betrekking op de brandveiligheid van uw gebouw. Het doel van deze inspectie is om inzicht te krijgen in de belangrijkste elektrische risico’s welke brandgevaarlijk zijn en om deze risico’s te verhelpen. 

Elize vertelt zelf meer over de online planning:

“Tot voor kort belden wij iedere klant op om een afspraak in te plannen. Maar in plaats hiervan is nu een modernere manier gekomen om afspraken in te plannen. Onze klanten willen namelijk ook zelf een afspraak kunnen inplannen. En om die reden implementeerden wij voor deze klanten een manier om online zelf een afspraak in te plannen. Wanneer een klant dit wenst, krijgt deze automatisch een e-mail reminder kort voor het moment dat hun installatie onderhoud nodig heeft. In die mail staat een onderhoudsafspraak voorstel met een datum en tijdvak. De klant kan hiermee akkoord gaan of via een link zelf een andere afspraak plannen. Onze klanten zijn in service regio’s ingedeeld zodat ook wij de planning in hetzelfde postcodegebied zo efficiënt mogelijk kunnen plannen. Bij diverse klanten is persoonlijk contact belangrijk, zij kunnen gewoon nog op de vertrouwde telefonische manier bij ons terecht. Zo hopen we iedere klant juist te servicen.”

ITN een familiebedrijf voor de eigen medewerkers

Elize werkt reeds 2 jaar als service coördinator E&W op de serviceafdeling van ITN in Nieuwdorp. E staat voor elektra en W voor Werktuigbouwkunde en klimaatinstallaties. Zij voelt zich helemaal thuis en op haar plek. Zij verzorgt de planning van de servicemonteurs en zorgt zo indirect dat al het onderhoud en de storing tijdig worden uitgevoerd. Haar 2 zonen zijn leerling monteur bij de ITN Groep. Marc, haar oudste zoon, is 18 jaar en leerling monteur elektra. Baz, haar andere zoon, is 16 jaar en leerling monteur installatietechniek. Zij zorgt dus ook nog voor opvolging en overdracht van de expertise binnen het totaal installatie bedrijf.

Dominique neemt u mee naar een bijzondere service klus

“ITN beheert en doet het onderhoud aan de Mazzini flat in Middelburg. Deze flat wordt door twee grote boilers voorzien van warm water. In de week voor kerst bleek de platenwisselaar defect te zijn waardoor de gehele flat, 32 appartementen zonder warm water kwamen te zitten. Het betreft een ouder gebouw dus was het een behoorlijk uitdaging om de juiste platenwisselaar hiervoor te vinden. Uiteindelijk hebben we er één gevonden en werd deze gemonteerd door onze servicemonteurs tijdens de kerstvakantie. Het was zelfs de dag voor kerst. Zelf was ik die dag ook aanwezig om te assisteren waar nodig en te zorgen voor een versnapering voor de monteurs nadat de klus geklaard was. Dezelfde avond, op kerstavond, was alles aangesloten en hadden de bewoners weer warm water. Dat was een mooi geschenk voor de bewoners.”

Dynamische en innovatieve service E&W

Dominique werkt alweer 3 jaar als service coördinator E&W bij ITN Groep. Hij is verantwoordelijk voor het uitvoeren en beheren van de onderhoudswerkzaamheden volgens de werkplanning, onderhoudslijsten en onderhoudscontracten. Hij neemt storingsmeldingen in behandeling die hij verwerkt tot een opdracht naar de servicemonteur. Vervolgens zorgt hij voor de planning en het treffen van voorbereidingen zoals het bestellen van materialen. Als de werkzaamheden zijn afgerond verwerkt de service afdeling de werkbon, controleren zij de boekingen hierop en als alles klopt gaat deze naar de afdeling facturatie. Ook maakt Dominique kleinere offertes voor de Werktuigbouwkundige afdeling. Dit zijn bijvoorbeeld offertes voor CV installaties, radiatoren, vloerverwarming, toiletten en dakbedekkingen en dakgoten. Verder houdt hij ook de controle, coördinatie en werkvoorbereiding van de Elektra afdeling bij. Tenslotte worden zo nu en dan projecten als warmtepompen en meterkasten naar de serviceafdeling doorgezet en doen zij de werkvoorbereiding hiervan. Kortom een dynamische functie binnen een snel groeiende service afdeling in ons innovatieve totaalinstallateurs bedrijf.

Heeft u een elektra, water, gas en/of airco storing of wilt u genieten van onze service als totaalinstallateur? Neem dan contact op.